نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران

دکتر لیلا دوبختی؛ مهشید پناهی

دوره 10، شماره 2 ، آذر 1401، ، صفحه 53-70

https://doi.org/10.22049/jalda.2022.27785.1417

چکیده
  یکی از ضروریات یادگیری زبان­های خارجی، درک مطلب به خصوص برای زبان آموزان بزرگسال است. همچنین،  افزایش علاقه­مندی زبان­آموزان به خواندن با در نظر گرفتن زمان صرف شده برای یادگیری دانش­های مختلف خواهد بود. پژوهش حاضر با هدف بررسی درک مطلب به عنوان یک عامل کمک کننده در زمانی که زبان آموزان درگیر درک و خواندن هستند انجام پذیرفته ...  بیشتر